09 november 2008

Vadå redigera

Alltså typ det enda man kan göra på redigera är att ta bort inlägget? va? eller? Bara jag som inte fattar kanske. Började just fundera om jag borde ha startat min blogg på blogg.se istället, verkar kanske lite mer nice.. men vad vet jag, vilket är bättre? :S *suck* Jag har haft min blogg i typ en timme och har redan stött på flera problem. Det här är bara en road to disaster eller hur :P ack och ve.

Och ja, jag är uppe ännu. Varför kan man ju fråga sig. Tja har ju försökt fixa lite på bloggen och så och det har ju gått... hrm.. bra..? Nä. Borde gå och lägga mig.. farsdag imorgon. Idag egentligen förresten :O Oj. Vill ju inte att pappa och morfar ska mötas av en rödögd zombie med spretande hår imorgon.



Godnatt

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Redigera är att ändra inlägget. :)

Anonym sa...

jag tycker själv blogg.se är bra. tror att devote.se också är hyfsat. försto mig själv inte på blogspot :P hehe. Fattar nog inte heller på blogg.se hur man ska fixa utseendet och sånt med koder och grejjs. är inte precis ett teknikens underbarn. Ska ha jonny och fixa en design åt mej ;D