08 november 2008

Välkomna



Tjolahoppsan hejsan och välkomna till min blogg :)


Här sitter jag då hemma en lördagskväll framför datorn (nördvarning) och får plötsligt idén att fixa mig en blogg :P kära nån, hur ska nu detta gå.. Jag som inte ens i mina ungdomsår (jag är 18 och börjar få åldersnoja redan :S) klarade av att skriva blogg på te.x. lunarstorm särskilt aktivt. Och det var ju liksom bara en del av sidan, här är bloggen ööm jaa.. hela grejen ju! :D Nåja vi ska se hur det går. Hoppas någon ens hittar till min blogg, bör kanske informera någon om dess existens så att den inte bara får en läsare - mig. Det skulle vara lite tragiskt måste jag säga.


Jag är lite orolig för själva teknikdelen också, om jag nu än en gång drar till med ett lunarstorm-exempel så kunde ett av mina sällsynta blogginlägg se ut ungefär såhär: "bc+msdjk¨^^pink^^+0jghak&&22--:,,nhjko%hhh¤fat¤jjhslsj*blue**"


Well, you get the picture. Att tänka har aldrig riktigt varit min grej, jag satsar hellre min energi på att klia mig i näsan.



Smell ya later

Inga kommentarer: