28 januari 2009

Give it up already

Varför förstår jag inte bara mitt eget bästa och slutar blogga? :P

Aaanyhow, kom just hem från systern ystern. Vi åt pizza och drack cokis, not good, not good at all :S Jag får nog skippa abi-resan, jag vill inte behöva leva med flera människors liv på mitt samvete. För när jag kommer släntrande på stranden i min bikini, ooh boy, folk kommer att kasta sig huvudstupa i vattnet, gnugga sand i ögonen, klättra upp i palmer, jaa allt för att slippa se den horribla syn jag utgör. Att några stryker med är ofrånkomligt. Sorgligt men sant.

Jag är glad att jag har fått joo-oobb :) Är ju värsta svårt att få jobb nu, speciellt här i Hangö. Dom babblar om det både i radio och tidningar, så I'm proud. Lite skraj :P men glad. Är bara för 6 månader men det är helt okej, skulle gärna sjappa utomlands och bo och jobba en tid efter det. Om jag har råd med det är en annan sak :/ måste spara allt jag bara kan till lägenhet och allt annat studiecrap. Blääääh. Med det här jobbet borde jag iaf ha möjlighet att jobba nästan så mycket som jag bara orkar och vill så, that's good. That means inget liv för mig visserligen men, what ya gonna do.

Jag behöver bantningspiller liksom, NU :D sponsra den som vill. Min adress är:

Fatzo McLarge
Bigroad 666
XXL Chubbyland

Gör inget fast dom är illegala. Teeenk juuu.



Yes jag vågar vara topless iaf. Och sori jag glömde att shava.
Power to the people!

3 kommentarer:

Jeffi sa...

Grattis till jobbet. :) Var ska du jobba föresten? Har du bra lön?

Anonym sa...

marie, din humor e helt enkelt bäst :P
ja vill oxå bo i chubbyland :P

Anonym sa...

Haha :D