19 februari 2009

Beviset

Än en gång ett inlägg där känsliga personer varnas.


Det här inlägget kan ändå vara bra för er kära läsare, titta och bli förskräckta. Titta och äcklas. Titta och vrid er i plågor. Aldrig skola ni taga en munsbit för mycket choklad till. Aldrig mer skola ni säga: "men Mariiiee, du e ju int tjock!" (nog för att det hör jag allt mer sällan :P) För aldrig skola ni vilja se ut såhär:






Japp, den bittra sanningen. Jag var ändå barmhärtig och visade inte mina lår, plus att jag försökte dölja lite av mina 100 tons armar och lovehandles, jag vill ju ändå inte att ni ska döööö. Tro mig, det här är en snäll fettobild. Men visst är baddräkten rätt söt? Är liksom öppen i ryggen med ett band bak, fint men vääldigt dåligt för min fläskiga rygg. Hmm nåja kommer ju inte att få någon användning av den iaf. Buuuuäääähhh

3 kommentarer:

Anonym sa...

uuh, va fin baddräkt :)

joo a fick också veta först ida va de va fö låt, såå bra! :P

Anonym sa...

joo ja vet :P men låten e sååå bra :D

Anonym sa...

it e de lätt nä de e svårt :D vi borde skaffa tarra sockor :P