19 februari 2009

Hyij satan!

Twilight var sådär, men Edward var wawawoooom! ;) Efter filmen blev det impulsresa till affes, var roligt! :D jag var pank så halsade kossushottar och försökte tigga till mig "vändagsdrinkar". Jag var dock väldigt dålig på det, hatar att tigga :P var väl inte tillräckligt full. Vi stötte på en jättetrevlig svensk, som vi skjutsade till Dragsvik (yees milijappe uuu), och han bjöd mig på mat och betalade 20 euro för skjutsen :P Jag försökte säga emot och ge den tillbaka åt honom flera gånger, det var ju inga problem för oss att skjutsa honom var ju på vägen till Hangö, men sidu nej. Nåja man ska väl inte klaga. Dessutom böt han om i bilen haha :D ni kan gissa vem som satt bredvid i baksätet ;)

Aaanyways, det rubriken refers to är att jag just hämtade mina kläder som jag har beställt från h&m. Neej inget fel på dom, men på mig! Testade baddräkten jag köpte (hel!! har inte haft det sen typ lågstadiet!!) och joo den är fin men när jag såg mig i spegeln tänkte jag just det: hyij saataan!! Jag fick huvudvärk, började må illa och ville bara gråta. Det blir ingen strand för mig i Playa del Ingles haha. Usch.

Inga kommentarer: