24 april 2009

Nu är den bara mer speciell

Jahapp, så var jobbet i punttis över. Inte helt komplett för all framtid ändå hoppas jag. Jag sa till att jag kan nog se om jag kan hoppa in någon gång om det verkligen krisar, men jag tror nog att jag kommer att ha ganska fullt upp på golfbanan...

Jag märkte annars idag att barstolen i punttis är sönder, vet inte om det är jag som har söndrat den eller inte.. Men den stolen är Tinttis gamla om jag inte kommer ihåg fel, och vi skulle bara ha den tillfälligt medan vi väntade på att få en helt ny, men fick vi nånsin en ny? Icke sa nicke. Så om det är jag som har söndrat den kan jag säga att jag skäms inte alls, inte det minsta! Tyvärr är den inte obrukbar så knappast köps det en ny nu heller.. Pöh. Nåja inte mitt problem längre huh.

Inga kommentarer: