12 maj 2009

Shop til u drop

På torsdag susar jag och Ida iväg till Skanssi och shoppar loss ;) Nej allvarligt, jag ska bara köpa ett par skor till studenten. Och kanske något litet till... om man hittar något fint så.. men inte mycket nejnej... *host harkel* Jaajaa jag kommer att komma hem pank!

Har suttit och kollat på lite skor på H&M och Nelly.com. Inte till studenten då men annars bara fina som jag vill ha!


H&M:

Nelly. com finns det riktiga godingar, I think I'm in love:

Rose EUR 40,00, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Impress EUR 39,90, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Lack EUR 49,90, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Greeno EUR 40,00, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Lack Gladiator EUR 30,00, Nelly  Shoes - NELLY.COM


Jaja, man kan alltid drömma...

5 kommentarer:

Jasmine sa...

haha dom där testen e såå seriösa alltså! :D

uu hot shoes, särskilt dom gula från Nelly :)

Tintti sa...

Shoooooeess <3<3<3<3 Kan aldrig få nog av dem! Dessutom passar de alltid på foten, behöver inte fundera på om foten ser fet ut eller inte ;)

Jeffi sa...

Ja tycker ni ska koma ti Pargas å hälsa på mig. :) Hehe. Hoppas du hittar fina skor!

Louise sa...

Man kan aldrig ha för myki skor ;D

Jeffi sa...

Kanske vi kan träffas i skanssi elr någo? Ja e pipi så kan int fara å träna så kanske ja kommer åkande ti Skanssi ett varv istället. ;)