24 november 2008

Uppning

Jaja, säg inte att jag inte varnade er iaf :P det har varit bloggtorka här nu de senaste dagarna för mig, ack och ve. Men som jag skrev tidigare, jag har en tendens att tröttna lr så blir det bara inte av :P Anyhow, nu har det ju faktiskt hunnit hända det ena och det andra de dagar som har passerat obloggade (inget überintressant precis men jag bloggar ju mest om det ointressanta :P).

Nåja iss nu inte gå in på detaljer men förra veckoslutet (inte det som var nyss) så fyllde Micke år. Lr han fyllde på torsdag men firade det på vset. På fredag var vi till Grönan och på lördag hade han fest. Det var helt okej men blev inte som jag hade tänkt mig precis :/ Han ska få en magnifik present av mig, Nette, Mattis och Marlene :P måste bara hämta den från posten.

Sen har jag fått veta att jag hade L i engelskan och E i tyskan i studentskrivningarna, yuppiiee :D

Seen var jag sjuk :( lr är lite kracklig ännu men klart bättre. Hade feber och ordentlig flunssa så missade två prov i provveckan :S Nu är det mest hosta som stör nattsömnen som gäller.

På lördag fyllde Sofie 22 år :) åkte dit med mamma på födelsedagskaffe och det slutade med att vi kom hem ett dygn senare, hmm...

Tjaa sen var det väl inte så mycket mer, det vanliga lunket bara. Aaa förresten, vi bakade aldrig några pepparkakor, muha :D

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Nåjah. Nu kom ju dn dä uppdateringen iaf. :) Grattis för dina fina vitsord i studentskrivningana! (Ja låter så himla formell..) Vitsi som ja skrev på ircen så känner ja mig också krackli å hoppas verkligen att ja e bättre snart, annars får Jeffi angst. Va ska du ha på dig på julfesten..? :O Ja har nämligen ingen aning va ja ska dra över mig. Funderar på lakan. What do you think? Vitt elr svart? ;)

Anonym sa...

Grattis till vitsorden igen :)