04 december 2008

Stylista


Märkte just att det kommer Stylista som började förra veckan på tvn. En tävling där deltagarna tävlar om att bli something-something på Elle magazine, kommer inte ihåg vad det var :P Men, Elle iaf!! Big stuff. Jag vill se på det! Ska jag ställa mig vid löpmattan och göra det? Ska jag ska jag? :P Det är en flatscreen LG tv.. mmm.. bara en som tränar i gymet mera.. han gav visserligen sin plånbok åt mig så jag kunde hålla koll på den bakom disken ehe :P meeen jag ser nog till disken från tvn. Jag blir tvungen att stå vid löpmattan och se überoaktiv ut och se på tv istället för att träna... Äh, what the hell, det är ju det jag är bra på! :D I'm going!

PS. Jag såg mig just i spegeln, big mistake! :S hugha

1 kommentar:

Anonym sa...

Jo alla är inte naturbegåvningar på datorer :P Har blivit nog bättre med åren och sen jag kom till Pargas när vi har massa IT timmar och jag har inget annat att göra imellan :D

Orkar inte börja följa Stylista, onödigt program tycker jag, men de är nog dom flesta programmen nuförtiden :P