04 december 2008

Heeeeeeere's Mariieee!!

Here's Johnny. Japp, han är hetare än mig. Det är sånt man får ta.




Yes I'm back. Här sitter jag igen, blott två timmar senare. Dricker varm kakao, syndigt gott! Nåja inte mycket kvar av jobbdan nu, wiiie :) och min skoldag börjar först ett imoron, muhahahahaHAHA! Men sen ska jag på jobb igen. Muhahaha.. ha... haa?

På lördag är det självständighetsdag och Carola som gäller, höhöhöhö :P Brukar ni folks se på slottsbalen? Jag orkar aldrig sitta framför tvn från början till slut, men den brukar vara på i bakgrunden och så tittar jag lite imellan sådär. Tänk att vara presidenten och vara tvungen att stå där och le och skaka hand och komma ihåg namn hela jäkla kvällen, öösch. Knappast är det kul att köa i timmar när man är gäst heller men då är det kanske lite spännande iaf. Man ska ju på slottsbalen, wööuu! :P Och kanske man får syn på en kändis eller två. Kanske man raggar upp en kändis eller två! :O I'd give Ville Valo my nymber any day.

Det har inte hänt nåt spännande här bakom disken sen senast, tyvärr. Inget smaskigt att berätta. Inga hemska blodiga skador, inga slagsmål, inga svartsjukedraman, inga stripteases, nothing. Vi har dock en väldigt smaskig plansch från Body på kylskåpet som jag tittar på nu och då, hehehe ..mmmm...

Är det bara jag som gillar Kings of Leon - Sex on Fire? Skitbra skit juh :D "yyyyoooouuuöööhhöööööööööö your sex is on fire!" Men, den kan ju inte Marie ladda ner, neene. För Maries eMule fungerar inte :( Jag hade en äldre version av eMule förut som fungerade helt bra, men så plötsligt började den stärva. Så meine Freundin Jeffi gav mig tipset att helt avinstallera den och ladda ner pånytt och det gjorde jag, och passade på samma gång på att ta ner en nyare version. Fungerar den? Hell no. Den är stendöd. Och en annan rolig sak, som den lata människa jag är så orkar jag inte alltid flytta om musiken jag har laddat ner i nya mappar utan den blir i eMule Incoming mappen. Så vad tror ni hände med all min musik när jag avinstallerade eMule och försent kom på det här? Jo all min musik som jag har laddat ner försvann. Den är borta. Gone. Men visst, jag har ju fortfarande Aqua på datorn från 90talet så jag klarar mig nog. Nääääjjjj! Vet ni hur irriterande det är?! Och jag kommer ju inte ens ihåg vad allt jag har laddat ner, men sen när jag ska lyssna på någon låt och dubbelklickar på den så förklarar datorn vänligt men bestämt att någon sådan fil existerar inte på datorn. Wonderful. Varför ska jag vara så dum och en sådan absolut icke-dataguru? :(


Bara en timme kvar av wöörk nu, jaiijjj :D




Here's Ville. Hetare än oss alla.

1 kommentar:

Anonym sa...

yeash, de e mitt nya favorit ord. Går omkring och säger de i tid och otid :D

Sex on Fire är ljuvlig och Use somebody också! tipsar dej om att ladda ner mp3 rocket eller limewire, fungerar hur bra som helst :)