14 februari 2009

Självplågare


Idag står Twilight på bio på agendan, om nu inte något kommer i vägen. Idag är det Alla Hjärtans Dag (also known as Vändagen) kan jag informera, ifall nu någon har missat det. Och jag ska alltså gå och titta på en film alla tycks tycka är värsta lovey dovey romantisk och såå söööt och herreeguuuud, och sedan gå hem, ensam, och lägga mig i ett hörn och gråta. Varför gör jag så mot mig själv? :P Just idag skulle en pojkvän inte sitta illa alls, inte alls. Jag vill få rosor och bli utbjuden på en dejt god damn it! Någon frivillig? ;)





Såhär ser alla mina möten med killar ut. Gråtande upptrycka i ett hörn, då är dom som bäst.



Seee, det är inte mycket jag begär! :P Kom igeeeen


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har pojkvän och kommer ändå spendera natten ensam, murr :D