13 februari 2009

Uuuh uuuh uuhh let me hear you say uuh uuh uuhh

Penkkis gick braaa, bättre än förväntat! Schacke skrattade på många ställen i pjäsen! :P Det står om oss i Västis och Hangötidningen idag ;) Allt flöt på som det skulle, vi hann städa upp efter oss före vi åkte iväg på flaket och gud vad det var roligt :P Vi skrek och sjöng och vinkade åt varenda människa vi såg. De flesta vinkade och flinade tillbaka. Den gulligaste var en gammal gumma på kryckor som när vi ropade och vinkade lyfte upp ena kryckan i luften och vinkade och skrattade :D hoijhoij. Volymen på flaket steg som mest när vi såg polisbilen tror jag, dom vinkade tillbaka iaf :D Barnen i centtis var suuupersöta! När vi kastade godis åt dom betedde de sig som om de aldrig hade sett godis förut, de kastade sig över det som djur och vrålade. Sedan tiggde de mer hela tiden men vi var tvungna att spara lite till Hangöby skolan, vi borde ha haft mera godis egentligen :/ Och de ville att man skulle måla dem med läppstift, vissa hade tävling om vem som fick mest läppstift i ansiktet och alla kom fram: "måla mig måla mig!" "jag vill ha ett hjärta på kinden!", "mera mera!"och var helt enkelt übergulliga.

Efterfesten var också jättelyckad :) Pizza och öl japp japp ;) och cider och bål och snapsar :D plus lite diverse andra alkoholdrycker.. hehe.. fun fun. Vi fick även lärarna med i gäääsn så att det blev tequila shots och dans för vissa av dem :D Jag kom hem 6-tiden, och var sen tvungen att släpa mig till skolan för att få veta preliminära textkompetensresultaten 1-tiden ööörk, men det gick bättre än förväntat! Jag har troligtvis 5, 5 och 5, men två av femmorna kaaan sjunka till 4or och 5an kaaan höjas till en 6a, det får vi se. Skalan är alltså 1-6. Björre sa att jag har väldigt stor chans att få L, skriver jag en sådan uppsats som jag brukar så är saken klar. Får jag under E skulle jag gå hem och gråta sa han :P Nu är jag nervööös inför uppsatsen, gulp.


Guuuuud vad jag har cravings efter Cokis! Det kan bli så illa att jag måste köra ner efter en dos...

Nåja nu ska jag fara och njuta av att jag är friiii (nästan) och bara chill. Jaajaa det är vackert väder ute jadetijaaa men det är kallt! :P Man kan titta på det vackra vädret inifrån, sådeså.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nåjahh, jag sa ju att det skulle gå bra ;) Vafan, lärarna var riktigt tråkiga på vår penkkis... :( Jag såg er när ni svängde in till Hangöby skolan! :) Flakan var absolut bäst. Och ja, månne du inte får ett L i moddan! Glad vändag förresten!

Anonym sa...

Jag orkar inte mera bara, så ja håller en paus.. Kanske sku börja igen om min dator i Las Pargas inte sku vara så jävla långsam så att jag är nära att kasta den i väggen varje gång jag använder den..