01 februari 2009

Vännerna består

Tjejkvällen hos Ida igår var sååå rolig! Vitsi vad jag kan älska mina flickor <3 Jag hoppas att vi ännu har tjejkvällar när vi e 50 :D Det var god mat, goda drinkar, goda shottar och gott sällskap :P Jag kom hem en 4 tiden och var gaaanska slut

Abisitzen var nice btw, har glömt att berätta om den. Jag blev sådär passligt i fiilis där och när vi vid ett tillfälle låg under bordena och höll i varandra med armkrok, gungade hit och dit och sjöng rulla ti rulla, jaa jag skrattade som en liten gris :P amazing vad snapsar can do to u. Jag drack ändå inte alls mycket (lack of sleep fixade det problemet sini), och när vi drog vidare till The Club drack jag bara en drink där. Dom spelade skiiiitbra musik! Jag och Nette dansade till varenda låt typ, kändes det som iaf. Förutom mina blodiga och blåsfyllda tår var det en bra kväll :P Jag fick skavsår redan på dagen på fredag, och hamnade sedan festa och gå i samma skor hela den dagen och nästa med. But u know, staying strong. Och jag trodde jag hade sensible shoes, inga klackar eller så. Men sidu nej. Vi gick så mycket. I slutet gck jag som en 90-årig krigsveteran. Sexigt värre.

Nu ska jag fortsätta titta på Amazing Race (dom far annars till Finland vid något tillfälle den här säsongen, ska bli intressant. Speciellt när de ber om hjälp av finnar på engelska :D) och sedan begrava huvudet i psykologiböckerna. Den här prelin kommer att bli till iiiingenting men att.. :/

Peace out yall

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Vitsi de va sjukt rolig tjejkväll!! :) Lägger ut lite pix på facebook å sen mera på pixbox i något skede. Om de någo du rikit int gillar så hojta till så tar ja bort. :)

Jeffi sa...

Ja gissa lite att du ville ha bort dn mn ja så bara att dn va rolig, för det var dn ju! :) Mn jag förstår, när ska du koma å träna me mig föresten..? :) Kan jag hålla dn andra bilden för ja tycker den är genuint fun, ork int lägga ut en massa bilder där alla sir picture perfa ut mn ja förstår om andra int håller med mig. Kommer antagligen lägga opp lite mer bilder där mn då e d bara att hojta till igen om du ser nåt du int gillar, mn som sagt ska försöka syna i kanterna före jag lägger opp. Skriv gärna mer boggis btw! Me like. :P