04 februari 2009

Sats i ögat

Tjenamors. Sitter på jobb och känner mig onödig. Fast jag har faktiskt schtäädaa *klappar mig själv på axeln*

Imorgon är det moddaskrivning som gäller, textkompetensdelen. Kan ju inte säga att jag hoppar av lycka och iver precis. Prelin igår gick väl sisådär, men hade bara läst en bok av fem så mina svar blev väl mest flum.. :P Jag kommer säkert att skämmas såå när jag får ut den, och stackars Mikael (psykologiläraren) kommer att se sorgset på mig och fråga var jag riktigt har vaaarit de tre senaste åren. Öööm i min rosa fantasivärld såklart. Där är jag vacker och smal och det regnar pengar. Men bara på mig. Min kropp har eventuellt visat sig på psykologitimmarna ibland men min hjärna har varit iii .. Fantasy Land! jeee.

Höhö jag läste Tinttis inlägg om desinfektionsmedel i ögat här för några dagar sen, och började tänka på en lite liknande incident som jag råkade ut för en gång. Jag stod och fixade håret och skulle spreja det (you know where this is going don't you :P), men så hade övre delen av flaskan liksom vridit sig så att öppningen inte var där som jag trodde att den var. Så jag sprutade en stor fet dust spray i håret (trodde jag) och fick hela satsen i ögat! (haha snusk) Och jämmer och elände en sådan smärta har jag väl då aldrig varit med om :P Om någon nån gång av nån konstig orsak skulle tända eld på mitt öga tror jag att det skulle kännas ungefär så. Det brände och sved och jag ville bara krafsa ut the whole thing. Tårarna sprutade från mitt sprejade röda öga och jag började vackla omkring i rummet, som just då var väldigt ostädigt (okej okej det är alltid det) så jag snubblade över diverse saker medan jag höll för mitt öga och svor. Nåja sminket på det ögat höll sig extra bra den dagen :P Och, detta bevisade iaf hur sprängfyllt av giftiga och ohälsosamma ämnen mitt spray måste vara och det gjorde mig glad, frisyren ska hållas god damn it!

Det här med penkkis och skrivningarna is killing me. Kanske jag skulle hoppa av gymnasiet, perfect timing ey :P

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, prelin för mig gick ju riktigt åt tuppen, och Lähtis var helt förbannad när alla skrev så skit :D Men det var lite av en demonstration, var så fittig att vi måsta skriva en "övning inför SE" då många redan skrivit på hösten. Aja, men inte ska du stressa över skrivningarna det går nog bra, textkompetens e ju inte så farligt. Lycka till!