26 april 2009

Gameplan

Jag bör nog lägga upp en plan för hur jag ska fånga mig en rikemansson, de kan vara ena hala jävlar. Förutom språkbarriären (de flesta talar finska), har vi det här: vi får inte bära utmanande kläder på jobbet! :O hur ska jag då kunna slänga upp mina bröst i ansiktet på makeskandidaterna? Va?!

Detta är alltså ej önskat:







Så vadå, ska de bli intresserade av mig p.g.a mina häpnadsväckande golfkunskaper eller min gnistrande personlighet? Hahahahahahahahaha! Yeah. Riiight.

2 kommentarer:

Jeffi sa...

De bara ti börja plugga in dom dä golfkunskapena å blinka lite extra me dina ögonfransar. ;) Sen kaaan man ju allti lämna en knapp för mycke uppknäppt på den fina kragskjortan. Bara ett tips sådär. :) Ja kanske borde koma dit å spana (ha ju allti sagt att ja ska gifta mig rikt.. ;)) Va ja ska göra me den dä Mikael e sen lite oklart. Hehe. Seriöst de ovanstående e ett skämt. :) Men om du hittar nån het rikemasson med en båt som vi får party on RING MIG! Puss Puss.

Jeffi sa...

Tiino. Han meddela Nettan att d party hos han på vappen men de me inbjudningar. Men hon tänkt att hon tänkt att vi alla kanske sku kuna slippa. ;)