24 april 2009

What to do


Hade liksom lite bestämt mig för att skämma bort mig själv med Wall's mat idag efter jobbet, men nu är jag inte alls så sugen, typiskt! Hur ofta händer det liksom, en gång i året? (att jag inte är sugen alltså, inte att jag äter Wall's mat ;)). Här en dag efter jobb när jag var till Ida for vi ut och åka, och jag hade inte ätit på måånga timmar och då väldigt lite, så jag var vrålhungrig. Min mage morrade som en varg. Och så åkte vi förbi Wall's, som var öppet (för en gångs skull) och jag inbillade mig att jag nästan kunde känna dofterna därifrån :P Då vattnades det i munnen på mig. Som tur var hade jag ingen pengar med mig (inte för att jag precis äger några pengar heller, det enda som finns i min plånbok är damm och lite kvitton), för annars hade det kunnat hända en olycka. Nåja nå nu hade jag då tänkt unna mig lite fettdrypande kalorispäckad mat och så är det sådär.. blaaah... Är inte speciellt hungrig... inte speciellt sugen... Herregud, vad är det för fel på mig? :O


Nu står jag och funderar hur jag ska göra.. för jag hade ju bestämt att jag skulle hämta mat liksom :P Och aldrig har jag väl varit med om att Wall's mat skulle smaka illa precis... Aaargh, give me a sign almighty something something up there in the clouds!

Inga kommentarer: