17 juni 2009

Flower power

Vad jag än gör på midsommar så vill jag ha en blommig klänning! :P Blommigt är t.o.m inne nu, wow ;) Jaavisst dom lovar regn men iaf! Typiskt förresten, sol alla andra dagar förutom på midsommarafton :/ Skulle man ha pengarna och kroppen till det skulle man ju kunna klä sig i nåt sånt här sött:

Sanna Dress EUR 94,90, Chilli Pepper - NELLY.COM från nelly.com

Men jag såg att de har jättesöta blommiga klänningar i Seppälä också, kolla här.
Billiga är de också! Så tror jag ska susa upp dit en sväng imorgon och se vad jag hittar :) de har ju knappast alla de där i Ekenäs heller men jag håller tummarna. Jag gillar speciellt den tredje på första raden och så den längst ut till höger på tredje raden (jäkla seppälä och deras högerklicksskydd, kan inte printscreena heller). Fast hittar jag ingen fin blommig gillar jag den gula och den lila klänningen också ;) Nåja får titta saken. Kanske jag svänger via nån annan butik också, who knows. Och hälsa på Jeffsan kanske :)

Jahas så, blir ingen sovmorgon imorgon sen heller då alltså.. Vill man vara fin får man lida pin! :P

Inga kommentarer: