06 juni 2009

Gangsta Marie

Joo jag veet jag måste uppdatera er om studenten, ska göra det :) men vill slänga in lite bilder på samma gång så måste antasta fölk först så att jag får dem, har så några själv.

Den allmänna uppdateringen har också sucked donkeyballs I know I know. Meen inte har det hänt så mycket extra heller. Förra söndagen var det skiitfiint väder och vi invigde sommaren med flickorna genom att äta vår traditionella avslutningsmiddag på Pirate, sedan drog vi vidare för läskande drinkar på Roxx terass och så avslutade vi med lösglass (första för i år för mig). Det var en nice dag och tur att man tog vara på den för nu är det kaaallt och ruskigt igen. Bläähh.

Igår blev det utgång, först Roxx och sedan Tivoli. Jag hade bara tänkt ta en par på Roxx men se så det kan gå. Var helt kul, inte så mycket folk dock. Men var med flickorna så det var kul ändå!<3 Jättehärligt att se Maria igen :) Några boys dök också upp. Jag drog hem redan 1tiden för skulle ha fått problem med skjuts annars. Oooch så sitter jag ju på jobb nu men började först kl 2. Mina arbetstider har ju ändrat nu så att jag jobbar kväll, morgon, ledigt, kväll, morgon, ledigt.. Och bara 6 timmars skiften. Så man tycker ju att jag skulle ha mer tid att blogga men seni nej. Kanske det beror på att dagarna har blivit stressigare, vet inte hur många timmar det har tagit mig att få det här inlägget skrivet :P blir avbruten hela tiden.

Jag måste nog försöka tagga ner min gangsta yo yo engelska sida lite. Här var några japaner eller kineser (sorry vet inte vilkendera) och spela tidigare, och de är ju alltid värsta artiga och så. Eller ja sådan bild har jag fått av dem iaf, bugas hit och dit. Och så skulle jag säga typ "stämmer inte det", "är det inte så" till en av dem och istället för ett fint "isn't that correct" sade jag "ain't that right". Och nej inte isn't that right utan aiiin't that right :P Mmm-hhmm that's right girl! Hohho. Fo real. Shizzle my nizzle.

Aaaanyways. Nu tänker jag äta choklad! Wooord.

1 kommentar:

Tintti sa...

choko <3 har du hamnat betjäna några elaka snobbar ren? lr har alla betett sig hyfsat? ;)