08 juni 2009

I saw it in my dream

Jag skulle gå på bio igår och se "Män som hatar kvinnor", men efter att jag kom hem från jobb (var 2 timmar på övertid) var jag så jääkla slut att jag orkade inte gå :( Sov 15 timmar istället!! Galet :D Och jag drömde om hur jag shoppade och det var så ljuvligt! Mest skor, ååhh... Så nu tror jag jag måste beställa hem lite skor ;) tyvärr är endel jag har kollat på tidigare slut i den storlek och/eller färg jag vill ha :( Nåja nåt ska jag väl få åt mig. Lite nagelgrejer hade jag också tänkt beställa hem. Jag som aldrig ens filar mina naglar haha. Men det ska det bli en ändring på seni. Kanske.

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Oh, varifrån ska du beställa? :) Vill se bildeeer. Hur jobbar du föresten denna vecka?

Jeffi sa...

uuh laga inlägg om du inte har mycket för dig idag så kan du ju komma till punttis och hälsa på mig. ;) Första dán idag på länge så jag kommer vara djupt förvirrad gissar jag. Hehe.