09 juni 2009

Party on

På fredag har ju Tivoli sin officiella öppning, och jag jobbar kväll då dvs jag slutar kl 20, och nästa dag trodde jag att jag skulle ha jobb 8-20 eftersom det är tävling här då och alla flickor behövs. Men nu idag fick jag veta att det inte är så många som deltar i tävlingen, bara ca 60 stycken, så jag har morgonskift och en annan flicka kvällsskift. Så nu funderar jag om jag borde byta skift och gå och förstöra fötterna lite på fredag? Egentligen är det på ett sätt trevligare med morgonskift för då tror jag tiden går snabbare och det kan vara lite råddigt att komma hit mitt på dagen liksom. Men då måste jag stiga upp tiidigt ju :S Men så tänkte jag att kanske jag skulle hålla mitt skift och gå ut på lördag istället? Eller vad fan kanske båda dagarna ;) Men alltså är det folk påväg till Tivoli på lördag också månne? Hur ska ni göra? Upplys mig tack :)

1 kommentar:

Jeffi sa...

Kvääk I dunno I'm up for anything babe! :)