14 juni 2009

Veckoslutet

Fick så bråttom efter jobb på fredag (blev på lite övertid) så hann inte skriva nåt eller lägga in bilder. Men jag var duktig och tog bilder iaf! Nåja 11tiden for alltså jag, Jeffi och Tintti till Tivoli. Vi hölls alla anständiga men dansade iaf rätt mycket (och svettades desto mer, iaf jag) och hade riktigt kul! :) Det var dock inte så hemskt mycket folk, hade väntat mig mycket mer eftersom det var invigning... Men vi stötte på Louise och Jasse och de var med och skakade rumpor! ;) Jag hade iaf på mig mina nya killer heels och en klänning från H&M (inga vidare fina bilder men ni får stå ut):






På lördag, alltså igår, bar det av ut igen. Denna gång var det bara jag och Jeffi. Jag tvingade Micke att vara kusk så vi började lite hemma hos Jeffi (all fjortisstyle med kissan minttu och cider för min del ;)) och så åkte vi fnittriga och taggade iväg till Tivoli. Och daaamn där hade vi roligt :D Det var döööhett där inne, seriously, jag fick kvävningskänslor där imellan men det stoppade inte oss från att shake shake shake, shake your booty! Vid ett tillfälle sprang vi till dansgolvet (jag blev själv förvånad för att jag kunde springa i dom där skorna) och hoppade och dansade för allt vad det höll! Aaaah så bäst :) Det kom "I'm so excited" förstår ni ;) Jag behöver knappast förklara hur jäävla svettig jag var, usch. När krogen stängde var vi på jakt efter efterfest men hittade ingen :( Alltså alltid när man bara vill hem och sova då bjuds det på efterfest överallt, men sen när man söker en joo då är det dött. Nå vi åkte runt med en stackars trött Micke en stund och sedan åkte vi hem och la oss, jag var hemma en halv 5 tiden tror jag. Såhär såg jag ut (fast med håret utsläppt och de rosa skorna of course):



Tänk att jag klarade av att dansa två dagar (nätter) efter varann i dessa nya babies! :P Dessa babies passade ju dock tyvärr inte:


Funderar om jag ska skicka tillbaka dem eller kanske försöka sälja dem, får se.. Nåja nu ska vi snart äta grillat, härligt! Min syster och systerdotter är påväg hit, yayy! Och gud vad hungrig jag är, drömde om mat före jag vaknade! :P Så nu ska jag hugga in, yummy.

4 kommentarer:

Tintti sa...

Det var ju bra att ni hade kul igår! Jag måste nog säga att jag inte ändå ångrar mitt beslut att bli hemma, fyfan vad jag var trött :P

Jeffi sa...

Hahaa, stackars Micke i bilen. :D Ja måst nog också lägga opp bilder, I'm still tired!

ida sa...

jo ja vet, man e så pusseeeey nä de gäller såna saker:( hadd de typ förr förra hösten tror ja! :D

ida sa...

måst säga en sak till. du ha ju fått ENORMA boobisar ;)