12 juni 2009

Hyper

Stackars mina vänner som jag har ringt och antastat :P Alltså jag är såå hyperdyper! Det är som om jag går på någo piller eller något haha ;D Kanske jag borde äta nåt, har inte gjort det än idag, skorna var viktigare! Iaf så försöker jag alltså tvinga med mina vänner till Tivoli idag, och det ser ut som om jag kanske har lyckats med iaf en, men vi får se! Men ut ska jag, tammeofan! Jag är så glad och hoppsig och hejsan :D Och att en supersöt kille traskade in här just gör ju inte dagen sämre precis ;) Tror jag har nämnt honom i bloggen tidigare, grönögd skönhet eller nåt :P Han är tydligen lika gammal som jag, men han är mumsiig! Han flinade lite konstigt åt mig när han kom in så jag var redan rädd att jag hade en fläck i ansiktet eller något men en check i badrumsspegeln visade att så var inte fallet, så inte vet jag varför han flinade så.. Hoppas det var nåt positivt iaf haha! :D Nami nami! Nu ska jag fortsätta studsa omkring här och kanske göra lite nytta också, later!

1 kommentar:

Tintti sa...

Haha, nami nami :D Ojj, nu fick jag också fiilis att fara och dansa... Synd bara att jag har så jäääävla ont i fötterna och att jag skall på jobb imorgon! Men.. ja... hmmm.......