06 februari 2009

Ett väldigt (icke)fascinerande inlägg


Jaa detta kan vara ett mycket störande och äckligt inlägg för vissa. Känsliga personer varnas.



Detta inlägg, kära vänner, handlar om: mitt piss.


Jag satt här på jobb och knapprade på datorn när jag kände att jag verkligen behövde pissa (kissa, slå en sträng, take a wee, whatever you wanna call it). Men jag var upptagen och tänkte att det får vänta. Men oj vad det tryckte på. Jag fortsatte dock med annat och gick inte på vessan. Så kanske en timme senare fick jag tråkigt och ställde mig vid disken och funderade på livets stora gåtor. Då kom jag plötsligt ihåg att ajjoo jag behövde ju på vessan! Sedan ansträngde jag mig att minnas men kunde inte komma ihåg om jag nånsin hade gått på vessan eller inte. Jag tyckte dock att jag nog inte hade gjort det. Jag försökte känna efter om jag fortfarande behövde pissa men fick inga klara vibbar från min blåsa. Så eftersom jag ändå inte hade något annat att göra gick jag på vessan för säkerhets skull och vet ni vad, jag behövde verkligen pissa! Detta var min otroliga historia, tack tack.

Nu har jag pratat så mycket om det så nu måste jag igen gå och... vattna porslinsbyttan.


Förlåt för ett otroligt onödigt, pinsamt och äckligt inlägg men med så få läsare och ett så tråkigt liv har jag börjat ta mig friheter. Jag förstår om ni säger upp bekantskapen.

Over&Out


1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha jag tror mänskor undrar vad faaaan jag har för fel när jag sitter o gapflinar här bakom disken :D Du e nog så rolig.. Håhå..