06 februari 2009

Sen som vanligt

Efter som jag är som vanligt, så kom jag just på att jag ju en gång för lääänge sedan blev utmanad att berätta 5 sanningar om mig själv som andra kanske inte vet. Men alltså, om det nu finns 5 saker som jag aldrig har berättat för någon/nästan någon så tror jag bestämt inte att jag tänker göra det nu heller :D Finns väl en orsak till att folk inte vet om det. Och dessutom måste jag ju hålla mig lite mystisk och intressant ;) Men visst kan jag smälla till med 5 sanningar. Men sådana som många säkert vet redan. Kalla mig fegis om ni vill. (Jag ska iaf undvika "Jag har bruna ögon" och dylikt :P)


1. Jag har orsakat två (eventuellt 4) av våra husdjurs död

2. Jag gråter väldigt lätt, även när jag blir arg vilket är sååå irriterande. Jag vill ju skrika och se farlig ut och istället börjar jag lipa och försöker hulkande få fram något elakt.

3. Jag trivs jättebra med att bo hemma och längtar inte alls efter att flytta hemifrån. Mammas mat, alltid allt möjligt att välja mellan i kylskåpet, någon att prata med, Viasat... några av mina orsaker. Endast rutten ketchup och möglig ost i kylskåpet, en tv men ingen digibox (och absoluut ingen Viasat) och ett liv i ensamhet är vad jag har att se fram emot.

4. Jag ser massor på tv. Blame Viasat. (Thank Viasat). My one true love <3

5. Jag måste ha tv eller radio på i bakgrunden fast jag gör något annat, typ läser eller sitter vid datorn. Det blir så tyst, tomt och ensamt annars.



There you have it. Shocking right.

2 kommentarer:

Anonym sa...

*Kröhöm* Vill du förklara orsaken(erna) till nr. 1? :D

Anonym sa...

Jag väntar såå att få flytta hemifrån jag! :)