06 februari 2009

Nostalgitripp

Ursäkta min negativitet, ska försäka lighten up today :P Har dock så mycket på g just nu och så många måsten och problem hit och dit att hohho. Jag sover dåligt på nätterna, får stressmage, ont i nacken o.s.v. Oh well, enough about that.



På tisdagkväll när jag just skulle stänga här i punttis och spatserade omkring och kollade att det inte fanns så mycket tidningar omkringslängda och så vidare bortåt, blev jag plötsligt lite nostalgisk. Jag var i bortre delen av gymmet och jag vet inte vad det var men plötsligt fick lukterna (inte svett eller så alltså :P) och maskinerna och allt mig att minnas då jag nästan bodde här. Punttis var som mitt andra hem, jag var här varje dag i veckan. Och hur jag äälskade att träna! Älskade att komma hit. Vad hände? Nu har jag inte tränat på... ööö... evigheter? Jag gick där och rörde maskinerna och blev riktigt äcklig. Men var inte oroliga, jag snapped out of it ganska snabbt. Ingen skada skedd :P Skulle jag börja träna igen?! Trppphhfffttsss! Nevaa.




(Bilder kuppade från Steelstudio. Fotograf: Tintti, trooor jag :P)

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Iss int nu säga nevaaah. Man ska aldrig säga aldrig. Oh, steelstudio we love you.

Anonym sa...

Jag tror vi båda har lite samma sak, när man inte får jobba här (på stilkkan)(yees jag "jobbar" nu)längre så har man inte heller lust att komma hit och träna. Men vad bra att du länkade mig, annars skulle jag nog gett dig böter för att ha använt mina bilder ;).