07 februari 2009

Grubblerier

Jag kan inte sluta grubbla på abiresan och penkkisen :S Abiresan för att det kommer att bli och kosta typ 1000 euro för mig med allt!! (alltså 1000 euro för mina föräldrar). Och jag diggar verkligen inte det att dom ska behöva betala så mycket, och jag tycker heller inte att en vecka i Playa del Ingles är värd så mycket, så jag funderar på att skip the whole thing. Jag vet att chansen aldrig kommer igen och att "alla far ju på abiresa!" men jag har ju ändå alltid varit speciell så. Ska nu se hur det blir, måste diskutera om det alls gåår att dra sig ur mera, och se hur det går med mitt försök att böna, be och hota mig till mer jobb i Stilkkan. Wish me luck, I'm gonna need it!




It does look quite tempting though...


Och penkkis, herregud igår när jag låg i sängen kom jag på att det är ju nu i torsdag!! Mitt hjärta stannade för en stund, jag lovar. Käära nån. Vi har knappt fått skådespelet klart och ska öva första gången på måndag. Och det är bara en del av hela programmet och allt som måste fixas. Det mesta är väl något sånär under kontroll men jag är stressad! Oh dear God.


Jag försöker pressa undan och förtränga alla dessa saker jag oroar mig för och angstar över när de dyker upp i hjärnan, men de är ena sega jävlar! Lyckas jag för en liten stund byta ut dem mot fantasier om mig och shoe shopping, är de där om 5 minuter igen! Aaaargh. Snart sprängs något i min hjärna, vänta bara.

Christian Louboutin, ooh gimme gimme gimme!

3 kommentarer:

Jeffi sa...

Yeas darling you will. Måst ändra om den kanske ren ikväll :)

Anonym sa...

1000€? Ganska mycket.. Jag kommer ihåg att jag betalade runt 600€ sammanlagt tror jag, plus mat och sånt där vilket inte är så mycket. Oroa dig inte över penkkisen Marie, tänk så skönt när det är över sen och ni får åka runt i flakan, då får man en såndär ljuvlig frihetskänsla!!!

Anonym sa...

Yeeeaahh, ja shoppade också en hel den före resan men såg ändå ut som en påsarysse :D Inget speciellt har hänt egentligen, jag tappar bara nerverna så lätt :D:D