07 februari 2009

I have a dream

Nej jag tänkte inte börja prata om mörkhyades rättigheter här. Men alltså, har ni varit med om att ni har drömt romantiska eller kanske sexdrömmar om någon heelt oväntad eller kanske t.o.m någon ni avskyr? Jag har. Flera gånger. Jag har drömt värsta lovey dovey drömmar om några av mina klasskamrater någon gång och det är liksom alltid lite awkward när man ser dem i skolan sen, hmm.. Man börjar ju fundera om man undermedvetet faktiskt är kär i dom? Äh hell no. Inatt drömde jag en mysig romantisk dröm om.. Petter! Haha, svenska rapparen ni vet. När jag vaknade undrade jag where the hell dit that come from? :D Är inte så att jag har datorn full av hans musik precis (finns nog inte en enda av hans låtar), men inte har jag nog på det sättet nåt emot honom heller. Men vadå, kärlek? :D Hahahaha, don't think so.

Myskot sånt där, undrar varifrån alla såna här drömmar kommer egentligen. Sägs ju att drömmar är hjärnans sätt att koppla av och bearbeta saker som har hänt men ööööh, Petter? Och jag? Tillsammans? Vi träffades som så att han var Nettes granne och hon hade nån get together. Yep. That's likely to happen.


Nåja som tur är är drömmar just det, bara drömmar! :P Och ingenting man kan påverka så man borde aldrig skämmas över sina drömmar! Men alltså ibland.. jaa.. usch! Man undrar ju om man är normal.



Dreamboy. Hm, kind of mean-looking. Kunde jag inte ens ha fått ett snyggo i min dröm come ooon? Johnny Depp anyone? Oh wait, been there done that hehe ;)

"Petter och jag brukar ligga i samma säääng...."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja vet :P haha, men thank you<3 you look great too :)

Petter!?? :D haha you're weird :P

Anonym sa...

ska ta foto å lägga in på månda :P

Anonym sa...

altså drömmar hjärnans sätt att bearbeta saker. helvete endå :P o varje natt drömmer ja om mat... måst betyda att ja äter för lite :P hahahah D: