08 februari 2009

Lugnt lunk

Kom nyss heim, var hos Ida och såg två filmer: Shutter och Madagaskar 2. Shutter var kanske inte så hemsk som jag hade hoppats (samma producenter som till The Grudge och The Ring så jag hade höga förväntningar), den var mer lite äcklig än sådär att man knycker sig eller vill hålla för öronen. Jaa jag håller aldrig för ögonen om jag vet att det snart kommer något hemskt i en film, jag håller för öronen. På det sättet missar man ingenting men man knycker sig inte heller, det är ju till stor del pga av *tuntuntuntuntuuunBOOM!* ljuden som man knycker sig. En sak är dock säker, don't mess with Japanese chicks! They get mean when they die. Really mean. Madagaskar 2 var bra! Tecknade filmer är bra! :D Under filmernas gång proppade vi i oss pizza, chips, godis och limsa, så nu ska nog jag gå och ställa mig i skamvrån en stund. Ett cruz till Ekenäs blev det också då Ida skjutsade en typ dit. Nåja, jag skulle komma hem i tid idag hade jag planerat... man ska aldrig planera något! Då blir det aldrig som man hade tänkt sig! :P Ingen planering är lika med mycket större chanser att bli nöjd.

Nej nu ska jag hoppa till kojs. Hoppas alla hade en bra lördagskväll :) I sure did, inte så glamorös kanske men jag trivdes :P

Nighty night

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Buhuu ja sku så gärna ha vari med. Mn en annan gång. :) Kan du fatta att ja int ännu heller ha sitt madagaskar 2..? It's sad. Jag var också i säng sent, cruusade runt hela halva stán, fick Jessica medlurad och hon tyckte jag kör bra. Hah. :) Vet int va ja förklarar här, men de rolit att du uppar så ofta nu. Go Marie, go go Marie. :)

Anonym sa...

Yeeaahh, madagascar 2 är jättebra! :)