05 februari 2009

Kakka fortsättning

Har förresten kakkaont i knät också. Jag har las problemas med mina knän, dom blir sjuka nu och då, sådä äckel päckel sjuka, utan orsak. Tar hyperskitont (nämen förlåt, hyperkakkaont) när jag sätter mig på huk, stiger upp från en stol eller sitter länge. Resten av tiden är det bara kakkaont. Var till läkare en gång i tidernas begynnelse men hon hade ingenting vettigt att säga (surprise surprise), "vila myyket, inga träna, burana om dett vara myycke ont". Hon var finne. Jag kände mig som en ny människa när jag klev ut därifrån. Nu var jag inte bara en flicka med sjuka knän, utan en flicka men sjuka knän och en stark lust att strypa någon! Deeni. Sen knaprade jag burana och mådde lite bättre. Hehe. (inte för att smärtan minskade dock, jag var bara allmänt hög, farliga saker dom där burana)

Jag vet att ni älskar att höra mitt gnäll people. Oroa er inte, jag kommer inte att sluta med det inom den närmaste framtiden.

3 kommentarer:

Anonym sa...

bra att de inte är bara jag som har nån hallucinations problem och tycker att de liknar varann :P

Jepps sjukt jobbigt med en sån klass, å såklart blir man gnällig och negativ själv när alla andra är det! :S Not good at all.

Kan just tänka mej nu nä ja vart så positiv i några dagar att alla ha börja tänka typ: "No she's leaving the dark side, we have to get her back!" :D

Jeffi sa...

Den powersteppen som jag går på skiljer sig en aning från Sats variant. Vi använder oss här också av skivstång samt hantlar och sen vår egen vikt under vissa styrkeövningar. De uppbyggt lite som i intervaller. Först ska pulsen upp, upp, upp å sen kör man en styrkedel (brukar också ha ganska skönt tempo). Sedan fortsätter vi igen på stepbredan. De som jag tycker är bäst me timmen är att den känns nästan lite dansinspirerad när man sir på stegen. Just de här programme var sådär lagom svårt att jag hängd me i de mesta. Om du kommer till Pargas nån torsda kväll. (vink, vink) så rekommenderar jag varmt powersteppen. Instruktören Diana är dessutom världens bästa. :)

Anonym sa...

haha dom ha ren överröst mej med negativitet men imellan är jag bara positiv helt enketl :D å hemma är jag nog mer positiv än i skolan :P