05 februari 2009

Kakkadag

Det har jag idag. Sov kakkadåligt det lilla jag sov inatt. Textkompetensen kakka på sig, jag var dessutom sen!! Inte försenad på det sättet att de andra hade börjat skriva men seeen. Lärarna började i panik ringa till mig och mina föräldrar. Smarta Marie tänkte nämligen vara där kvart före men blev sedan sen men kom inte ihåg att man MÅSTE vara där kvart före. Eller ja typ. Då skulle hon ha skippat morgonmålet eller något. Men nej, så hon var där 3 före, jaix. Snacka om megapinsamt.

Satt och kämpade med kakkauppgifterna i 6 timmar, kom ut, fick kakkaräkning på abiresan och penkkis, en mysigt fet en! Var hastigt med om penkkismöte men måste sedan skynda hem och äta och sen till kakkajobb. Där sitter jag just nu med kakkahuvudvärk och kakkamensvärk, är kakkatrött och tycker synd om mig själv. Är verkligen på kakkahumör idag!

And don't you dare call me negative! I just happen to like the word kakka.

1 kommentar:

Anonym sa...

De e bara att du far ti någo muslimskt land i Afrika å tar en flickkompis med som du inte tycker om men hon ska helst vara blond så då erbjuder dom sej nog att köpa henne för ett visst antal kameler. Men hur du ska få hem den/dom vet jag inte :P

Tråkit me sånahä skit, ursäkta kakka, dagar. Hatar dom, men konstigt nog har jag vart sjukt positiv i flera dagar nu :P höhö