04 februari 2009

Usch

Jag hittade just en rutten banan i min väska. Igen. *suck* This just keeps happening to me.

Jag blev lite konfunderad när jag plockade upp en topp jag hade med i just den väskan och den hade en fläck på sig och luktade äcklig gammal banan. Detta var då alltså när jag var i Åbo.. för två veckor sedan. Jag sökte igenom väskan då men såg ingen banan och kunde inte förstå hur fläcken hade kommit dit. Idag stack jag ner handen i ett sidofack, stort misstag. Tydligen har det läckt igenom lite fräscha juices till stora facket med. Där har vi förklaringen till den mystiska fläcken. So I guess the banana has been there for a while. Jag har inte vågat ta bort den ännu. Månne inte den är där om två veckor ännu. Hehe.

Yummy yummy yummy I've got love in my tummy.

2 kommentarer:

Jeffi sa...

uuuuuuuusch!! Sånahär inlägg borde förbjudas, dom är ju äckliga. Måste dock erkänna att dom är väldigt underhållande. ;) Skriv mera, mitt liv i Las Pargas är poooring.

Anonym sa...

MMM MUMSFILIBABBA!!! Hoppas du får bort fläcken bara, jag har också nämligen varit med om att få lite banan på mina kläder (dock inte rutten, bara ihjälklämd i väskan)och fläcken gick inte bort, buhuuu :(