11 februari 2009

Sorry

Ursäkta att jag var så hrm fittig i senaste inlägget :P Sori klass, inte hatar jag er eller så :D Var bara på otroligt dåligt humör. Men nu är jag på mycket bättre humör och allt ska nog fixa sig :)

Fick förresten ut min modda uppsats dvs modda provet, 60 poäng! :D Jah! det är full poäng alltså ;) Vi har skrivit 3 textkompetenser den här kursen också, sådär att man har haft ungefär lika mycket tid som i studentskrivningarna, och mitt vitsord skulle troligen ha blivit L i denna "prov" studentskrivning. Så nu ska vi hoppas att den "riktiga" uppsatsen går bra för annars blir jag sur! Skulle vara typiskt att sista uppsatsen före den som verkligen matters går skitbra och sen blir det bara prutt av the real deal. På fredag får vi veta textkompetensresutaten, gulp. Pray for me.

2 kommentarer:

Jeffi sa...

Duktigt Marie! Å ha en toppen penkkis, ska tänka på er idag när ja sitter här å ruttnar på min matta timma. ;)

.. And yes I will pray for you. :)

Anonym sa...

Det var precis så det gick för mig, fittigt bra då vi övade men mindre bra i skrivningarna :D Hoppas penkkisen och textkompetensen gick bra :)