08 juni 2009

Det hände sig

Bara några klick och jag är en hel massa pengar fattigare. Men aah vad ljuvligt med nya skor! :) Ni såg ju kanske vilka skor från nelly.com och H&M jag dreglade över tidigare, men som sagt var mycket slut :( Men det blev iaf dessa från Nelly.com:

Sophies EUR 39,90, Nelly  Shoes - NELLY.COM

Rose EUR 40,00, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Och dessa från H&M:










(dom här i svart, fanns inte kvar mer när jag skulle kopiera bilden, har tydligen tagit slut)

Jaa så inte egentligen dom jag ville ha men helt fina ändå eller hur :P Det enda paret från H&M jag fick som jag har sett på tidigare var gladiatorsandalerna och de svarta skorna. Menmen, sånt är livet. Nu hoppas jag bara att de alla passar sen :S Alltid svårt att veta vilken storlek man ska ta. Speciellt när jag har en så bred fot. Jag håller tummarna :)

(sen råkade det visst slinka ner lite andra grejer från H&M också, wups)

1 kommentar:

jasmine sa...

dom rosa från nelly var awesome!´Kanske ja klickar hem såna jag å :p drömma får man ju :D