12 juni 2009

Jaaa!

Idag fick jag mina skor från nelly! Fick meddelande på telefonen att de hade kommit och fick snabbt ringa till arbetskollegan och fråga om hon kunde bli på lite övertid så att jag hann susa ner till posten efter dem ;) Jag slet upp paketet direkt jag kom till jobb och förfärades av hur små de såg ut. Som tur var passade ena paret! Men andra paret har passlig längd men tyvärr är min fot lite för bred :/ Får nog på dem men ser inte klokt ut. Skitsynd. Men, ikväll blir det kanske invigning av det andra paret iaf! Herregud de kändes rätt vingliga, men det ska nog gå bra! Borde väl trippa omkring här på jobb och öva :P Efter mycket funderas hit och dit tror jag att jag far till Tivoli både imoron och idag :D idag måste jag iaf fara! Har sån jääkla festfeelis! Har dansat omkring hemma redan idag :P Men kan hända att jag hålls nykter så att jag kan köra hem, vi får se.. men ni vet om ni ser mig vingla runt, it's the shoes not the alcohol ;)

Fan man höll ju på döö i bilen idag, damn it's hot! Och jag kunde inte ens ta shorts för mina ben är vääldigt orakade ;) Men är rätt skönt här i klubbhuset, so I'll survive. Vill ju inte svettas mängder nu heller för duschar knappast ikväll före utgång, jag vill någorlunda snabbt iväg! Min plan är att inta tivoli terassen först och sedan flytta in och shake shake shake! Om det nu är varmt på treassen ikväll mera, blåser ju ändå rätt hårt.. Jamen iaf, ni är väl med idag hoppas jag?! Jag tror jag tänker köra på klänning, och mina killer shoes då! Haha ;) lägger upp bilder ikväll när jag kommer hem, puss!

Inga kommentarer: