10 juni 2009

You think you know but you have no idea

Lena hade pratat med typen som ringde hit igår och fått allt fixat. Men han hade visst inte varit nån golfexpert själv precis, hah in your face! ;) Han spelade tydligen golf själv men så verkade det inte sa Lena, han var lite bakom flötet. Grejen det var rådd med var "eget fel" om man nu kan säga så, eget rådd alltså. Hahahahaha förlåt mig men det känns bra. Skadeglädje är den bästa glädjen :D

Sitter på jobb och glor, har ändå varit rätt mycket att göra idag vilket är kul, tiden går snabbare :) Hade en svala in på besök i klubbhuset också :P Den flög in, flög runt i panik (såklart, här stod ju jag och glodde, och kläckte ur mig ett väldigt uppfinningsrikt "ou") och sedan flög den ut igen. Inget mer med det. Som tur var började den inte flyga mot fönstren eller nåt, usch.

Jag har tid på mig tills kl 2 idag då Pia kommer på kvällskift att bestämma huru jag ska göra med tivoli, fredag eller lördag? :S Gnaaurr. Jag fick iaf bevisat idag att man orkar nog upp på jobb fast man bara har sovit 3 timmar. Fråga inte mig vad fan jag gjorde uppe så sent :P Okej fast jag var rätt förvirrad imorse när klockan ringde. Jag kollade på mina två klockor bredvid sängen och de visade olika tider och jag fattade ingenting, dessutom hade jag stängt av larmet, va? Och vad är det för dag? Varför ska jag stiga upp? Efter en stund klarnade allt och jag kravlade mig upp. Och joo förresten, jag har inte två klockor brevid sängen bara en. Men ni vet, it's all good. Nåja, nu ska jag vara aktiv och plocka upp lite drickor. Duktiga jag.


( PS. Jag vill att mina skor från nelly ska komma nu nu nu! Hoppas hoppas hoppas att dom passar!)

1 kommentar:

jasmine sa...

sa de no, men tror it att hon trodd på mej. jävla pisskärring! :D